Adıyaman Valiliği İl Özel İdaresi tarafından Gölbaşı ilçesine bağlı Yukarı Nasırlı Köyü'nde yürütülen BSK sıcak asfalt çalışmaları tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunuldu. Kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması ve vatandaşların daha güvenli yollara kavuşması amacıyla sürdürülen çalışmalar kapsamında köyün ulaşım altyapısı modern bir görünüme kavuştu.
İl Özel İdaresi ekipleri, kent genelinde yol ve altyapı yatırımlarını sürdürürken, depremden etkilenen bölgelerde de çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Yukarı Nasırlı Köyü Muhtarı Mustafa Kaplan, 6 Şubat depremlerinde köyün büyük zarar gördüğünü belirterek, "6 Şubat depremlerinde köyümüz büyük bir yıkım aldı. Toz toprak içindeydik, yollarımız iyi değildi. Deprem konutlarımız tamamlandıktan sonra yollarımıza başlanınca sıcak asfalt ilk köyümüze geldi. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere sayın valimize, milletvekillerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Köy sakinleri de yapılan çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Vatandaşlar, "Daha önce de bu yoldan geçiyorduk. Yol oldukça kötü durumdaydı ama şu an çok güzel olmuş. Herkesin emeğine sağlık" diyerek memnuniyetlerini ifade etti.

Kaynak : PERRE


























